zaterdag 15 maart 2014

Een ‘rete’snelle website? Waarom wil ik dat?

Het is vrij simpel. Kom je wel eens op een site waar je eerst tekst ziet, en links plopt er een plaatje van het bedrijfslogo op, dan rechts komt er een foto tevoorschijn, en wacht, er is nog iets aan het laden?

Spannend denk je wellicht, wat krijg ik nu nog te zien? Zo’n site werkt misschien wel goed om jou even de tijd te geven na te denken over wat je vanavond wilt eten, maar zo’n site is natuurlijk waardeloos als het de site van jouw eigen bedrijf is. Je wilt dat je hele bedrijfspresentatie, jouw website, meteen laadt en volledig zichtbaar is.

Ik maak me er sterk voor om ‘rete’snelle websites bereikbaar te maken voor iedereen en voor ieder budget. Voor de startende ZZP’er, maar ook voor multinationals. Gewoon, omdat ik weet dat het kan en omdat het zoveel uitmaakt voor je positionering.

Is jouw website al ‘rete’snel? Meld je aan op de website voor een gratis snelheidscheck.

De grootste zoekmachine Google waardeert het namelijk enorm als jouw website snel is. Met een snelle website scoor je dus hoger in Google. En hoe hoger in Google des te beter wordt jouw website bekeken. Het lijkt allemaal zo simpel, en zo is het eigenlijk ook.

Dus wil jij weten hoe snel jouw website is? Meld je dan nu aan op: www.van-est-websites.nl.

Raymond van Est
van Est websites

Geen opmerkingen:

Een reactie posten